Gudstjeneste i Misjonskirken på Majorstuen
6. mai 2012
Søndag 6. mai 2012 var det gudstjeneste i Misjonskirken på Majorstuen med fokus på Estlandsarbeidet. Både Mati Sinisaar og Solveig Bergsland var til stede. Solveig holdt en liten preken, som gikk rett inn i hjertene på tilhørerne. Misjonskirkens hovedpastor Ketil Fagervik intervjuet Mati, som fortalte om situasjonen i Peeteli i dag og om enkelte historier fra arbeidet. Han fortalte også om sin oppvekst og omvendelse.  Du kan høre både Solveig og Mati på Misjonskirkens hjemmeside http://www.misjonskirken.no/?page_id=697

Så viste vi en video fra vår siste apriltur til Tallinn.
Etterpå var det kafé med kaker, vafler, pølser, kaffe og brus, og vi hadde åresalg og mange gevinster. Alt vi fikk inn går til årets sommerleir.
Etter gudstjenesten var det Kafé med salg av pølser, vafler, kaker, kaffe m.m. Det var også loddsalg med trekning av mange morsomme gevinster.
Fra gudstjenesten i Misjonskirken
Arne Robsrud og Mati, som forteller litt for barna i Barnekirken
Mati i Barnekirken
Barna i Misjonskirken samler regelmessig inn penger til Barnehjemmet i Peeteli. Det er en fin ting at barna lærer å ha omsorg for de fattige og dem som ikke har det så godt som oss. Mati var innom Barnekirken og fortalte litt for barna. Det er vikrig at barna får se og høre Mati, slik at innsamlingen til Barnehjemmet blir mere levende for dem.

Kafé og åresalg etter gudstjenesten
Loddtrekningen var spennende for dem under 10 - og dem over 100 år