Denne gangen var det to begivenheter som vi fokuserte på, nemlig sommerleiren 2007 og vårt siste besøk i Tallinn 9. - 12. november. En video på 20 minutter ble vist. Det var sterke inntrykk som ble sittenede igjen hos mange av oss. Pastor Ketil Fagervik fortalte om sitt inntrykk fra turen forrige helg.
Forøvrig  var det en stor glede for oss at flere nye faddere meldte seg, slik at fadderinntektene steg med kr. 2000  pr.måned.
Gudstjeneste i Misjonskirken på Majorstuen
18.11.2007
Søndag 18. november 2007 hadde vi en kjempefin gudstjeneste i Misjonskirken på Majorstuen. Det var godt og vel 100 stykker til stede. Noen var der for første gang for å høre og se mer om Estlandsarbeidet. Det er blitt en tradisjon at vi har en slik Estlandsdag på høsten etter sommerleiren.
Fra gudstjenesten - etter at barna er gått til søndagsskolen